top of page

9 | קידום תוכן ממומן

מסך ראשישיווקערוצי השיווק ⬅ 9 | קידום תוכן ממומן

 

Google AdWords

כלי שמאפשר לבעלי אתרים עסקיים מכל סוג וגודל לקדם מודעות ממומנות. אפשר לקדם את המודעות לעסק ב-Google, YouTube ואתרים רבים אחרים באינטרנט. Google AdWords נחשב לכלי יעיל עבור קידום העסק, בעיקר לעסקים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם באופן אינטנסיבי או מהיר, כמו פרסום הטבות בזק מהיום למחר, תוך חשיפה מקסימלית לאתר העסק. למשל, בעלת חנות אינטרנטית למכירת בגדי ים יכולה לבחור לפרסם בפלטפורמה הזו מבצעי סוף עונה המתקיימים בחורף. המודעה של אותה חנות לא תופיע לכל אדם שמשתמש במנוע החיפוש של Google כמובן, אלא לאנשים אשר תבחר לפרסם להם, שלרוב אלה יהיו אנשים שהתעניינו בבגדי ים בתקופה האחרונה באינטרנט. כלי זה איננו חינמי, ועל בעלי האתר לשלם עמלות עבור שימוש בפלטפורמה, המשתנות בתמחור תוכנית קידום האתר שתבחרו, כך שככל שתשלמו יותר כך גם תקבלו חשיפה גבוהה יותר.

למי מתאים להשתמש ב- Google AdWords? כל מי שמעוניין לבצע קידום שיווקי לאתר העסק שלו בתקופות מסוימות כמו מבצעים, חיזוק העסק בעונה חלשה או חשיפה רחבה ומהירה לעסק.

Google keyword planner

כלי זה נועד בכדי לשמש את המפרסמים ב- Google AdWordsעבור תכנון מילות מפתח. בעזרת כלי זה נוכל לבחור את מילות המפתח הנפוצות ביותר שיסמנו ל- Google AdWords למי להציג את הפרסום שלנו. כלומר, גולש האינטרנט שחיפש את אותן מילים יקבל את הפרסום שלנו כתוצאת חיפוש. למשל, בעל עסק למכירת מזון ביתי יכול לסמן כי ברצונו שמודעת הפרסום שלו תופיע ב-google כאשר גולש חיפש במנוע החיפוש את המילים "מזון למכירה" או "מזון ביתי", אך גם אם הוא חיפש "משלוחי אוכל" ואפילו "מתכונים לאוכל ביתי". הכלי Google keyword planner מאפשר לכם להזין מילים וביטויים שלדעתכם יהיו הכי מתאימים לקהל היעד שלכם, ולדעת דרך הכלי עד כמה הביטויים שבחרתם לקדם הינם פופולאריים. בנוסף, הכלי מעניק גם רעיונות לביטויים ומילות חיפוש דומים שלא חשבתם עליהם ויכולים להתאים. מתכנן מילות המפתח של גוגל הינו אחד מהכלים המובילים והמוצלחים ביותר עבור מחקר מילים לצרכי קידום תוכן ממומן.

למי מתאים להשתמש ב-Google keyword planner? כל מי שמעוניין לקדם את אתר העסק שלו ב-Google AdWords, ומוכן לשלם תוספת בכדי למצוא את המילים המדויקות ביותר שיתאימו לקהל יעד רחב וחשיפה מקסימלית.





6 צפיות0 תגובות

Comments


Menu
bottom of page