top of page

18 | ריכוז נתוני השיווק

מסך ראשישיווקמדידת אפקטיביות השיווק ⬅ 18 | ריכוז נתוני השיווק


כמה דרכים יעילות לבצע מדידה מסודרת ופשוטה

 

כפי שציינו, בקרה ומעקב אחר נתוני השיווק והיכרות עמם יאפשרו לנו לקבל החלטות שקולות ואפקטיביות יותר עבור העסק שלנו.

לרשותכם טבלה בה תוכלו לרכז את הנתונים והמדדים מערוצי השיווק השונים.


מומלץ שאת הנתונים נבחן בהתאם למהלכי השיווק שהגדרנו בתוכנית השיווקית תוך התחשבות במשפך השיווקי, התקציב והיעדים שלנו.


זכרו, כל פעולה הינה חלק מתהליך שלם ולכן חשוב שנצליח לדייק ולשפר את הפעולות שאכן עובדות ומקדמות את תהליך המכירה אל מול פעולות שאינן מקדמות או גורמות לנטישת לקוחות פוטנציאלים. זיהוי של אותן פעולות שאינן מקדמות אותנו יאפשר לנו לדייק אותן, לשנות ובכך לייעל את השיווק שלנו. במידה ותבחרו לשנות חלק ממהלכי השיווק שלכם, זכרו לעדכן את תוכנית השיווק בהתאם!


בהצלחה!



ריכוז נתוני השיווק:


טבלה זו תסייע לכם לרכז את הנתונים השונים על מנת לבחון את אפקטיביות פעולות השיווק בהן בחרתם.

רוצים להתחיל להשתמש בטבלה? לחצו כאן כדי להוריד אותה!





6 צפיות0 תגובות

Comments


Menu
bottom of page